تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 شهریور 1402 - 23:04
301 بازدید
کد خبر : 1166

سرمربی چوکای تالش معرفی شد

سرمربی چوکای تالش معرفی شد
داریوش هرمزی پس از توافقات نهایی صورت‌ گرفته با عقد قراردادی هدایت تیم فوتبال چوکای تالش را برعهده گرفت.

به گزارش مریان خبر ، داریوش هرمزی با عقد قراردادی رسمی سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش شد.

این قرار داد در تهران امضا و نهایی شد و هرمزی از این پس رسما مسئولیت فنی سبزپوشان را برعهده خواهد گرفت.

سرمربی جدید چوکا سابقه حضور در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، نود ارومیه و خلیج فارس ماهشهر را دارد.

این مربی سابقه صعود به همراه ۶ تیم از رقابت‌های لیگ دسته سوم به دوم و همچنین صعود به همراه سه تیم فجر، دیهیم اهواز و استقلال آبی ملاثانی از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز توانست تیم خلیج فارس ماهشهر را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کند.

طبق توافقات و هماهنگی‌های انجام شده بین امید قهوه مالک باشگاه چوکا؛ تمرینات آماده‌سازی تیم چوکا با برپایی اردوی آماده سازی در تهران آغاز خواهد شد.

گفتنی است داریوش هرمزی سه سال قبل در حالی مقابل چوکا در ورزشگاه سردار جنگل به برتری 2 بر یک با قشقایی شیراز دست پیدا کرد که سبزپوشان تالشی با فرشاد پیوس به دسته دوم سقوط کردند. این مربی حالا به تالش رفته تا ماموریت بازگرداندن چوکا به لیگ دسته اول را به انجام برساند.

گفتنی است طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره خرید امتیاز یک تیم دسته اولی برای چوکا مطرح بود که درنهایت این امید هواداران تالشی با عدم توافق مسئولان شهر با پرویزی مالک خوشه طلایی ساوه به جایی نرسید.

همچنین با توجه به قرارداد رسمی با هرمزی در تهران و معرفی ایشان به عنوان سرمربی جدید چوکا ، مراسم معارفه در تالش کنسل شد.

خبرنگار : سید حمید اکبرزاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.