تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 تیر 1401 - 22:17
1115 بازدید
کد خبر : 528

رقابت 1261 دانش آموز رضوانشهری در کنکور سال 1401

رقابت 1261 دانش آموز رضوانشهری در کنکور سال 1401
فرماندار رضوانشهر از برگزاری کنکور 1401 با حضور 1261 دانش آموز در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش مریان خبر، روز دوشنبه ششم تیر سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی فصل تابستان لازم است پایگاههای تابستانه جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تقویت شوند، این پایگاه ها فرصت خوبی برای جبران یادگیری دانش آموزان خواهند بود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های دولت سیزدهم توجه ویژه به آموزش و پرورش است، افزود: فراگیری کرونا در سال های گذشته و محروم بودن دانش آموزان از فعالیت های دسته جمعی در ایام تعطیلات، امسال با توجه به درایت و تدابیر دولت مردمی در کنترل بیماری کرونا ، امیدواریم با برپایی پایگاه های اوقات فراغت تابستانه در مدارس شهرستان گام مهمی را در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برداریم

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: ظرفیت‌ها در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و از این ظرفیت‌ها چه در بحث فضای مجازی چه در بحث کلاس‌های حضوری برای اوقات فراغت نباید غافل شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به برگزاری کنکور سال 1401، ضمن آرزوی توفیق و قبولی برای کلیه داوطلبان این شهرستان در کنکور امسال که از چهارشنبه 8 تیر لغایت شنبه 11 تیر می باشد، گفت: 1261 دانش آموز رضوانشهری در کنکور سال 1401 به رقابت خواهند پرداخت.

مهندس صفوی تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط باید در برگزار نمودن کنکور با آموزش و پرورش شهرستان همکاری کنند، تا دانش‌آموزان ما با آرامش و راحتی خیال، آزمونی عالی را پشت سر بگذارند.

وی تاکید کرد: ادارات آب و برق به منظور جلوگیری از هرگونه قطع آب و برق حوزه های برگزاری آزمون و همچنین نیروهای انتظامی جهت تامین امنیت حوزه ها، تامین آمبولانس توسط شبکه بهداشت و درمان در مراکز برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تاکیدات حضرت آقا و دغدغه های ایشان در این خصوص، ما یک وظیفه مهمی در بحث اشتغال داریم که جزء برنامه های اولویت دار دولت مردمی نیز می باشد، باید همه عوامل اجرایی شهرستان در راستای تحقق شعار سال اهتمام ویژه داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.