تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 بهمن 1402 - 19:27
252 بازدید
کد خبر : 1446

در نشست خبری فرماندار تالش با اصحاب رسانه مطرح شد ؛

نقش برجسته اصحاب رسانه در شور انتخاباتی

نقش برجسته اصحاب رسانه در شور انتخاباتی
اولین نشست خبری سرپرست فرمانداری تالش با اصحاب رسانه با محوریت جشن انقلاب، جشن مبعث و انتخابات ۱۱ اسفند در فرمانداری تالش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری مریان خبر ؛  اولین نشست خبری سرپرست فرماندار تالش با اصحاب رسانه با محوریت جشن انقلاب، جشن مبعث و انتخابات ۱۱ اسفند در فرمانداری تالش برگزار شد.

مهندس ایرج موذن در این نشست از رشد ۱۲۸درصدی اعتبار شهرستان در بخش عمرانی خبرداد و گفت : در دهه فجر امسال ۳۰۸ پروژه عمرانی  با اعتباری بالغ بر ۵۶۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که ۱۰۴ پروژه زیرساختی آن با ۲۵۷ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان می باشد.

سرپرست فرمانداری تالش سهم کل شهرداری های تالش از پروژه های دهه فجر امسال را ۱۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان عنوان کرد و افزود:  در دهه فجر امسال ۱۶۶پروژه دهیاری های تالش با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۴طرح  اشتغالزایی  شهرستان در دهه مبارک فجر   با اعتبار ۱۴۴میلیاردو ۳۸میلیون تومان  گفت : هشت  طرح حمایتی اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار صد میلیارد و ۲۸۵میلیون تومان و هشت طرح‌ حمایتی مسکن کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار شانزده میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان  در دهه فجر افتتاح خواهدشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نقش برجسته رسانه ها  در ایجاد شور انتخاباتی خواستار تعامل خبرنگاران با ستاد انتخابات این شهرستان و فعالیت رسانه‌ای منطبق با قانون شد.

سرپرست فرمانداری تالش ادامه داد: برای ایجاد شور انتخاباتی در تالش نیاز  به کمک رسانه‌ها همچون گذشته داشته و لازم است رسانه‌ها و مسئولان به یک همراهی  مشترک رسیده و با هم اندیشی در کنار یکدیگر باشند.

اصحاب رسانه شهرستان تالش  نیز در این نشست دیدگاه‌ های خود را در خصوص فضای رسانه‌ای  شهرستان در آستانه انتخابات و دهه فجر و جشن مبعث مطرح کردند.

خبرنگار : افشین انگشافی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.