تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 22:58
1172 بازدید
کد خبر : 433

دستگیری عامل قدرت‌نمايي و درگيري در تالش

دستگیری عامل قدرت‌نمايي و درگيري در تالش
فرمانده انتظامي تالش از دستگیری عامل قدرت‌نمايي و درگيري با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش مریان خبر، سرهنگ محمد رستمي فرمانده انتظامي تالش در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز مجموعه انتظامي اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد مي‌كند.

وي در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در خصوص عربده‌كشي و ایجاد مزاحمت توسط فردي در يكي از خيابان‌هاي سطح شهر تالش بلافاصله ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي تالش تصریح کرد: پس از حضور پليس در صحنه مشخص شد 2 نفر به علت نحوه رانندگي با يكديگر درگير شده‌اند كه يكي از آنها با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمايي و درگيري با سلاح سرد و برهم زدن نظم و امنیت عمومی كرده است.

این مقام انتظامی از دستگيري متهم 35 ساله اين پرونده خبر داد و بيان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ رستمي در پايان با بيان اينكه حال مصدوم اين نزاع رضايت بخش گزارش شده است افزود: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.