تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 23:22
603 بازدید
کد خبر : 883

چوکای تالش 2 شهرداری همدان 2؛

تساوی بی فایده در قلعه عقابها

تساوی بی فایده در قلعه عقابها
تیم فوتبال چوکا در دیدار خانگی مقابل شهرداری همدان نتوانست از گل زده خود دفاع کند تا در پایان تن به تساوی 2 بر 2 بدهد.

به گزارش مریان خبر، شهرداری همدان در چارچوب هفته 25 رقابت‌های لیگ یک میهمان چوکای تالش بود و توانست در میان غفلت بازیکنان تیم میزبان در دقیقه 34 با گل آرمین طلایی‌منش به گل اول مسابقه دست پیدا کند، اما شاگردان جهانبخش جعفری که برای نیفتادن می‌جنگند اگرچه نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم به خودشان آمدند و سرانجام در دقیقه 74 با پنالتی داریوش بخت به گل تساوی دست پیدا کردند.

وقت‌های قانونی مسابقه با همین نتیجه تمام شد، اما 9 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام شده توسط داور مسابقه تازه شروع ماجراهای این مسابقه بود که دو گل دیگر هم به همراه داشت.
چوکایی‌ها که نمی‌خواهند پس از دو سال بار دیگر طعم تلخ سقوط را بچشند با گل پرهام جوادی که روی ضربات ایستگاهی و کرنر عملکرد بسیار خوبی دارد از میزبان خود پیش افتادند، اما درست چند ثانیه مانده به پایان مسابقه نتوانستند از اندوخته خود دفاع کنند و در پایان تنها یک امتیاز از این مسابقه مهم نصیب آنها شد.

نکته ناامید کننده اما برای چوکایی‌ها پیروزی دقیقه آخری خلیج فارس ماهشهر است که توانست رایکا را با گل عباس طهماسبی شکست دهد و اختلافش را با شاگردان جعفری به 3 امتیاز افزایش دهد.

البته چوکایی‌ها همچنان ناامید نیستند و اگر در بازی‌های باقی‌مانده عملکرد مناسبی داشته باشند، می‌توانند به حضورشان در لیگ دسته اول ادامه بدهند؛ ماموریتی که البته اصلا آسان نخواهد بود.

خبرنگار: افشین انگشافی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.