تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 23:16
532 بازدید
کد خبر : 863

فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

تکذیب مسمومیت دانش آموزان در شهرستان تالش

تکذیب مسمومیت دانش آموزان در شهرستان تالش
فرماندهی انتظامی تالش بیان داشت: بلافاصله پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان تالشی طبق بررسی تمامی موارد اعلامی کذب بوده و دانش آموزان همگی در سلامت کامل به سر می برند.

 

به گزارش مریان خبر ؛ فرماندهی انتظامی شهرستان تالش ضمن ابراز تاسف از اعلام مسموم شدن تعدادی از دانش آموزان دختر در سطح کشور، بیان داشت بلافاصله پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان تعدادی از مدارس در سطح شهرستان تالش از طریق مرکز فوریت های پلیس، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار فوری کارشناسان قرار گرفت و با حضور میدانی پلیس، موضوع با همکاری حراست آموزش و پرورش و مدیران مدارس مربوطه مورد بررسی که مشخص گردید تمامی موارد اعلامی کذب بوده و دانش آموزان همگی در سلامت کامل به سر می برند.

امروز طبق اعلام مسئولین درمانی شهرستان، تعدادی از دانش آموزان با ادعای مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند که پس از بررسی مشخص گردید علائم مشاهده شده هیچ ارتباطی با مسمومیت نداشته و ناشی از عوامل دیگر بوده است،اکنون نیز همگی بدون هیچ مورد خاصی به صورت سرپایی مرخص گردیده اند.

سرهنگ رستمی افزود: افراد خاطی به قصد بر هم زدن امنیت روانی جامعه و به طور خاص قشر دانش آموزان و خانواده های آنان مطالبی در فضای مجازی شهرستان منتشر نموده بودند که توصیه می شود رسانه ها قبل از انتشار مطلبی در این خصوص حتماً تحقیقات لازم جهت تایید صحت و سقم موضوع را انجام داده و خانواده ها نیز بدون توجه به شایعات، اخبار رسمی را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس و روابط عمومی آموزش و پرورش پیگیری و رصد نمایند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پليس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و برای حفاظت و حراست از دانش آموزان و فرزندان عزیزمان در برابر اقدامات احتمالی اخلالگران امنیت عمومی، تعداد گشت های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس افزایش داده است.

در پایان فرماندهی انتظامی شهرستان از همکاری شهروندان خوب و فهیم شهر تالش در اعلام به موقع حوادث به مرکز فوریت های پلیسی تقدیر و تشکر نمود و اعلام داشت همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام و کمک رسان پلیس باشند.

 

خبرنگار: افشین انگشافی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.