تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 20:01
55 بازدید
کد خبر : 1476

مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش

مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
شهردار تالش از اطفا آتش سوزی ساختمان دارالقران تالش خبر داد و گفت : با تلاش و فداکاری مجموعه همکاران آتش نشانی تالش و همراهی واحد های آتش نشانی اسالم جوکندان و لیسار آتش در عرض کمتر از ۴۰ دقیقه اطفا شد.

 

به گزارش مریان خبر ؛ داوود قوی پنجه شهردار تالش اظهار کرد : آتش سوزی ساختمان دارالقران صبح روز سه شنبه در ساعت ۹:۳۰ از سوی همکاران گزارش شد که همکاران واحد آتش نشانی سریعا با تجهیزات لازم در محل حادثه حضور پیدا کردند .

شهردار تالش با اشاره به اینکه آتش سوزی از طبقه سوم ساختمان دارالقران آغاز شد گفت : با تلاش همکاران واحد آتش نشانی تالش و همراهی و پشتیبانی واحد های آتش نشانی اسالم لیسار و جوکندان این آتش سوزی بی انکه به خانه های مسگونی مجاور دارالقران سرایت کند در گمتر از ۴۰ دقیقه اطفا شد .

قوی پنجه با بیان اینکه علت آتش سوزی توسط کارشناسان فنی در دست بررسی است گفت : احتمال اولیه آتش سوزی ، اتصال سیم برق در طبقه سوم ساختمان به علت فرسودگی میباشد.

شهردار تالش در پایان با قدردانی از تلاش آتش نشانان فداکار شهرداری تالش عنوان داشت : در این حادثه ۴ تن از آتش نشانان واحد آتش نشانی تالش به دلیل حجم گسترده آتش در داخل ساختمان دچار سوختگی محدود و مشکلات تنفسی گشتند که جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

 

خبرنگار : افشین انگشافی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.