تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 14:11
196 بازدید
کد خبر : 1299

فرمانده سپاه ناحیه تالش

تفکر اسلامی، ایران را حفظ کرده است | قهرمانان جهاد هرگز نمیمیرند

تفکر اسلامی، ایران را حفظ کرده است | قهرمانان جهاد هرگز نمیمیرند
تنها عاملی که در دفاع مقدس ایران را از عراق بعثی ،که بر پان عربیسم و سوسیالیسم استوار بود،متمایز کرد دین بود.

به گزارش مریان خبر ؛ سرهنگ پاسدار ستیزه فرمانده سپاه تالش پیش سخنران نماز جمعه تالش با اشاره به اینکه کشور ایران از زمانی که تاریخ خود را بیاد می آورد ،پیوسته مرزهای خود را در تغییر مداوم می دید،اظهار کرد:تقریبا در صدو پنجاه سال اخیر نقشه ی تجزیه ی ایران و تبدیل آن به ایرانستان ،یک نقشه مستمر در برنامه های غرب بوده و این نقشه شوم در هر دوره ای توانست به هدف خود نزدیک شود ،تا اینکه به سد محکمی بنام جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.

فرمانده سپاه تالش گفت: هشت سال دفاع مقدس با ابتدایی ترین امکانات در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح عراق بعثی ایستادیم و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

رزمندگان بزرگی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که یادشان در تاریخ پیش رونده این امت همواره با اعتبار ،افتخار و احترام گرامی داشته خواهد شد.
امروز افسردگی صهیونیست‌ها ،ناکامی آمریکایی ها و پژمردگی متحدان آنها را می بینید.

پیشانی بندها در جبین است،شما رزمندگان یک تاریخ را زنده ساخته اید.
قهرمانان جهاد هرگز نمیمیرند،شناسنامه ی آنان هرگز باطل نمی شود و همیشه شاهد و حاضر هستند.آنها کار ابراهیمی می‌کردند و در میان آتش حیات ملت را از درون شعله ها به شدت هدیه دادند.

فرمانده سپاه تالش تاکید کرد ؛ تنها عاملی که در دفاع مقدس ایران را از عراق بعثی ،که بر پان عربیسم و سوسیالیسم استوار بود،متمایز کرد دین بود.

ایران اسلامی با پشتوانه ی دین اسلام و الهام از آموزه های آن و اطمینان به وعده های الهی،در دفاع مقدس با درایت امام راحل(ره) و به برکت ایستادگی و مقاومت ملت به نماد پایداری، عزت، پایمردی، رشادت، ایثار و شهادت ایران مبدل شد. بزرگ‌ترین نقطه قوت ایران در دوران دفاع مقدس، وجود رهبری معنوی، پرجاذبه، دوراندیش، شجاع، توانمند و با حکمتی بود که مردم او را از صمیم قلب دوست داشتند و توانسته بود به عنوان نقطه اتکا و توانمندی روحی ملت ایران عمل کند.

خبرنگار : افشین انگشافی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.