تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 23:15
1056 بازدید
کد خبر : 446

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اسالم

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اسالم
امروزدر مراسمی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی، حجت الاسلام حسن اسکافی به عنوان امام جمعه جدید بخش اسالم معرفی شد.

به گزارش مریان خبر، با حضور حجت الاسلام  عادلی مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان ، حجت الاسلام  نورزاد امام جمعه شهرستان ، محمد یاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی ، عزیزی فرمانده سپاه ، امام‌جمعه اهل سنت مسجد فاروق اسالم و جمعی از مسئولین شهرستانی و بخش اسالم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی، حجت الاسلام حسن اسکافی به عنوان امام جمعه جدید بخش اسالم معرفی شد.

عاشوری فرماندار شهرستان تالش در این مراسم گفت : نماز جمعه قرارگاه فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی ‌هر شهرستان و هر بخش است و امامان جمعه بعنوان فرماندهان این قرارگاه نقش بسزایی در بصیرت افزایی و تقویت ایمان در حوزه فعالیت خود دارند.

فرماندار تالش ادامه داد: نماز جمعه محل تجمع انسان‌های پاک و مومنی است که دل را به خدا می‌سپارند و مهر و محبت و عاطفه را زمزمه می‌کنند و اتحاد و همدلی را در بستر جامعه جاری و ساری می نمایند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اسالم با بیان اینکه ائمه جمعه نقش سرنوشت سازی در تحلیل و تبیین حوادث سیاسی و اجتماعی ایفا می‌کند گفت: انسجام بخشی و هدایت فرهنگی در منطقه و سیاست گذاری کلان برای پیشبرد اهداف انقلاب و گام دوم انقلاب از وظایف ائمه جمعه است.

حجت الاسلام  عادلی با بیان اینکه امام جمعه فقط برای روز جمعه نیست افزود: امام جمعه به عنوان پدر معنوی منطقه باید در دل مردم باشد و در مسائل مختلف موضوعات را بررسی و نقش موثری داشته باشد.

حجت الاسلام حسن اسکافی امام جمعه جدید بخش اسالم هم در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با تاکید برضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها به ویژه توانمندی‌های جوانان برلزوم هم فکری، تقویت اندیشه‌ها و ایده‌های قوی برا‌ی پیشرفت و ابادانی جامعه تاکید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.