تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 - 14:03
271 بازدید
کد خبر : 1232

فرماندار تالش خبر داد :

آغاز حذف سرعت کاه های غیر ضرور در تالش

آغاز حذف سرعت کاه های غیر ضرور در تالش
فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش در جلسه ی شورای ترافیک شهرستان تالش با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر کاهش سرعت کاه های غیر ضرور گفت : در راستای اجرای دستور استاندار گیلان تاکنون با نظر کارشناسان امر ۲۲ سرعت کاه در شهرستان تالش حذف شده است

به گزارش مریان خبر ؛ سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان تالش به ریاست فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری و با حضور مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری تالش از اغاز عملیات رفع نواقص جاده ای بزرگراه لیسار – تالش توسط پیمانکار شرکت زیر ساخت خبر داد و گفت : استاندارد سازی رمپ ورود و خروج بیمارستان شهید نورانی به زودی توسط شرکت زیر ساخت آغاز خواهد شد و جهت رفاه حال مردم و کادر بیمارستان ایستگاه ویژه تاکسی در بیمارستان شهید نورانی به همت شهرداری تالش راه اندازی خواهد گردید.

مرجانی افزود : باقی مانده پروژه روشنایی کمربندی اسالم به تالش از بالاده اسالم تا میدان امام حسین (ع) ظرف روزهای آتی توسط پیمانکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اغاز به کار خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری تالش در ادامه با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی تابستان و تعطیلات پیش رو و ورود خیل عظیم مسافران به استان گیلان و محدودیت های زیر ساختی شهرستان و عدم بهره مندی شهر تالش از کنارگذر گفت: از عموم مردم عزیز درخواست می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات و با حفظ آرامش و خویشتن داری با مامورین راهنمایی و رانندگی همکاری نمایند. ضمنا راهور تمام توان خود را برای رفع گره های ترافیکی در سطح شهرستان به کارگیری کند.

مرجانی در ادامه با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و جهت رفاه حال دانش آموزان و اولیا اعلام کرد : شهرداری ها و دهیاری های شهرستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود اقدامات متناسب با آغاز سال تحصیلی از قبیل رنگ آمیزی و خط کشی محل های عابر پیاده، روشنایی معابر و ایمن سازی محل های ترددی دانش آموزان عزیز را انجام نمایند.

سرپرست فرمانداری تالش در پایان عنوان کرد: در اجرای دستور استاندار گیلان مبنی بر حذف سرعتکاه های غیر ضرور، کمیته فنی متشکل از نمایندگان فرمانداری، پلیس راهور، راهداری و شهرداری ها تشکیل و بر مبنای بازدید کارشناسی از معابر سطح شهرستان در روزهای اخیر ۲۲ رشته سرعتگاه غیر ضرور از معابر جمع آوری شده است و فعالیت این کمیته در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.