تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 23:52
316 بازدید
کد خبر : 1140

با حضور استاندار گیلان؛

یک هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال پروژه ارتباطی و شیلاتی رضوانشهر بهره‌برداری رسید

یک هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال پروژه ارتباطی و شیلاتی رضوانشهر بهره‌برداری رسید
چهار طرح ارتباطی، یک مدرسه ۶ کلاسه و طرح آبزی پروری ماهیان سردابی با مجموع سرمایه گذاری خصوصی و دولتی به میزان یک هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال عصر روز یکشنبه با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر بهره برداری شد.  

به گزارش مریان خبر ؛  استاندار گیلان در چهارمین روز از هفته دولت مدرسه شش کلاسه برکت شهید نورانی تازه آباد را افتتاح کرد که با زیربنای ۴۱۰ متر مربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی از محل منابع ملی و استانی به انجام رسیده است.

وی همچنین از چهار پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان که در مجموع با اعتبار ۹۶۴ میلیارد ریال به اجرا درآمده است، بهره برداری کرد. این طرح ها شامل اجرای فیبر نوری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و نیز منابع ملی و استانی در این منطقه است که ۸۵روستا را با جمعیت و ۵ هزار و ۸۵۵ خانوار  پوشش می دهد و اعتبار هزینه شده برای آن ۳۹۲ میلیارد ریال می باشد.

همچنین همزمان از سه سایت ارتباطی ایرانسل با پوشش ارتباطی سه روستا و ۳۵۵ خانوار با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال بهره برداری شد.

استاندار گیلان در ادامه این سفر از طرح آبزی پروری ماهیان سردابی که توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال در روستای الله بخش محله شهرستان به اجرا درآمده و امکان اشتغال ۱۱ نفر را فراهم نموده، بهره برداری کرد. استاندار گیلان در ورود به رضوانشهر مورد استقبال مردم، فرماندار و علمای اهل سنت و شیعه و اعضای شورای تامین قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.