تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 - 18:34
297 بازدید
کد خبر : 1201

امام جمعه شهرستان تالش : دولت به فکر تنگ تر شدن سفره معیشتی مردم باشد

امام جمعه شهرستان تالش : دولت به فکر تنگ تر شدن سفره معیشتی مردم باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد گفت : نمایندگان مجلس در فرصت اندک باقی مانده، به جای چانه زنی جهت عزل و نصب‌ها، به وظیفه خود در خصوص ترمیم قوانین دست و پاگیر اقدام عاجل کنند؛

به گزارش مریان خبر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد در خطبه های نماز جمعه ۱۷ شهریور با اشاره به فعالیت های حوزه دیپلماسی دولت سیزدهم گفت: مبتنی بر تحلیل صاحبان اندیشه، ترمیم سالها عقب افتادگی و عدم نقش آفرینی ایران در بلوکهای مهم اقتصادی، و عضویت در گروه هایی همچون «بریکس و شانگهای» و تمهید بستری مناسب برای تقویت زیربنای اقتصادی کشور، که ثمرات و برکاتش سالها بعد نمایان خواهد شد، از رویشهای غیرقابل انکار دولت سیزدهم قلمداد می گردد.

وی افزود : امّا انتظار می رود دولت محترم بیشتر به فکر تنگ شدن سفره معیشتی مردم باشد؛

امام جمعه تالش برخی از مشکلات امروز جامعه و کشور را که مردم و جوانان با ان درگیر هستند را برشمرد و تاکید کرد : تعطیلی و به ثمر ننشستن پروژه های عمرانی و زیرساختی، عدم مبارزه قاطع با فساد، جریان فساد اداری، تورّم بالا، گرانی افسارگسیخته، اجاره بهاء بالای منازل مسکونی و بیکاری هنوز هم بلای جان جوانان و خانواده های نجیب ایرانی است.

امام جمعه شهرستان تالش در ادامه با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگان در حل مشکلات کشور خاطر نشان کرد : تساهل در انجام وظایف ذاتی توسط مجلسی ها ، نقطه مغفول تسهیل امور مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد افزود : نمایندگان مجلس لااقل در فرصت اندک باقی مانده، به جای چانه زنی با وزراء و مدیران کل در جهت عزل و نصب‌ها، وظیفه اصیل، قانونی و ذاتی خود که بیان باشد از ریل گذاری برای دولت و ترمیم قوانین دست و پاگیر اقدام عاجل کنند.

امام جمعه تالش با تاکید بر امر قانون گذاری مجلس گفت : نقش قانون گذاران مجلسی دقیقاً کجاست؟!!! وقتی که مردم نجیب ما در گیلان و تالش برای ساختن یک سرپناه برای فرزند خود، آن هم در زمین آباء و اجدادی و یا برای آوردن یک سرمایه گذار جهت اشتغال جوانان منطقه، با دهها مانع قانونی، خلأها و مشکلات در امر منابع طبیعی و محیط زیستی دست و پنجه نرم می کنند و عمرشان صرف حلّ این مشکلات می گردد یا برای رفع مشکلات باغداران کیوی و تسهیل صادرات کیوی و یا حل اساسی مشکل برنج در گیلان کدام اقدام قاطع را انجام داده اند ؟

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.