تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 شهریور 1403 - 23:34
25 بازدید
کد خبر : 1536

فرماندار تالش ؛

بهره برداری از 213 پروژه عمرانی و عام المنفعه در هفته دولت در تالش

بهره برداری از 213 پروژه عمرانی و عام المنفعه در هفته دولت در تالش
۲۱۳پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتبار ۴۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان تالش در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید 

به گزارش مریان خبر  ، فرماندار شهرستان تالش با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت گفت : در طول هفته دولت ۲۱۳ پروژه شامل پروژه های  عمرانی ، شهرداری های تابعه ، دهیاری‌های شهرستان و مسکن مددجویان و پروژه های اشتغال زاو تسهیلات اشتعالزایی مددجویان  با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد .

۴۹.۷درصد از کل پروژه‌ها اختصاص به پروژه های عمرانی شهرستان دارد

ایرج موذن در ادامه تشکیل کابینه دولت وفاق ملی برای ایران را  با رای نمایندگان مجلس تبریک گفته و افزود: ۶۹ طرح عمرانی به  پروژه‌های زیرساختی با  اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد و ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  اختصاص یافته است .

فرماندار تالش ادامه داد: شهرداری‌های تابعه نیز با ۲۳ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اختصاص ۱۲.۷درصد از کل پروژه‌ها در هفته دولت امسال به مردم شهرستان خدمت خواهند نمود.

وی پروژه‌های دهیاری‌های شهرستان تالش را ۱۰۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و دویست هزار تومان که  شامل ۴ درصد کل  پروژه‌های  شهرستان عنوان کرد.

فرماندار تالش گفت : در هفته دولت امسال ۸ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان با اختصاص ۶.۴ درصد از  کل پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اختصاص ۹.۹ درصد از اعتبار به پروژه های اشتغالزایی در شهرستان تالش افزود: دو پروژه اشتغال زایی  با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد .

وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بربر ۸۰ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به ۸ پروژه تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: این پروژه ها  شامل ۱۷.۳ درصد از کل پروژه های هفته دولت امسال  خواهد بود

ایرج موذن هدف اصلی از این طرح ها را کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم  دانست و  یادآور گردید : در سال گذشته ۲۳۱ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان  با اعتباری بالغ بر ۳۷۷میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در تالش افتتاح شد

دیدار با خانواده شهدا، میزهای خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در نمازهای جمعه و شهرها و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت،‌ دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت …..از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

خبرنگار : افشین انگشافی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.