تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 11:50
441 بازدید
کد خبر : 997

چوکا در بازی پنالتی‌ها سقوط کرد

چوکا در بازی پنالتی‌ها سقوط کرد
تیم فوتبال چوکای تالش یک هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول، بار دیگر به دسته دوم سقوط کرد.

به گزارش مریان خبر ، دیدار چوکای تالش و خلیج فارس ماهشهر از سری رقابت‌های هفته‌ سی و سوم لیگ یک از ساعت ۱۸ در استادیوم گچساران برگزار شد و در شرایطی که دو تیم رتبه‌های شانزدهم و هفدهم جدول رده‌بندی را در اختیار داشتند و برای قرار از سقوط می‌جنگیدند، در یک دیدار جذاب و نفس‌گیر که 6 گل به همراه داشت، در نهایت این چوکایی‌ها بودند که مسابقه را با نتیجه 4 بر 2 واگذار کردند.

نیمه اول این مسابقه حساس و تعیین کننده با پیروزی 2 بر صفر خلیج فارسی‌ها تمام شد و دو گل مسابقه با دو ضربه پنالتی رضا بهمئی در دقایق 30 و 35 به دست آمد.
در نیمه دوم باز هم این تیم خلیج فارس ماهشهر بود که به گل رسید و با ضربه یوسف شراکی گل سوم را در دقیقه 60 وارد دروازه کرد. شاگردان رسولزاده که نمی‌خواستند از لیگ دسته اول سقوط کنند، خیلی زود با پنالتی مرصاد فلاح نژاد اختلاف را در دقیقه 6۴ به عدد 2 رساندند، اما هنوز جشن گل آنها تمام نشده بود که تیم میزبان بار دیگر یک پنالتی گرفت تا رضا بهمئی در این مسابقه سرنوشت‌ساز هت‌تریک کرده باشد.

پایان بخش این مسابقه پر گل و جذاب هم گل میلاد باغبانی برای چوکای تالش در دقیقه 90 بود، تا اختلاف بار دیگر به عدد 2 برسد، اما این نتیجه برای ماندن چوکا کافی نبود و آنها 22 امتیازی ماندند و پس از امید وحدت خراسان که از جدول کنار گذاشته شد، به عنوان دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم معرفی شدند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.