تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 17:21
372 بازدید
کد خبر : 1100

تجلیل اداره کل ورزش و جوانان گیلان از خبرنگاران تالشی و آستارایی

تجلیل اداره کل ورزش و جوانان گیلان از خبرنگاران تالشی و آستارایی
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از خبرنگاران، مدیران مسئول پایگاه های خبری و فعالین رسانه ای شهرستان های تالش و آستارا تجلیل کرد.

 

به گزارش مریان خبر ؛ جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های آستارا و تالش در آستارا اظهار کرد: انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه چراغ راه مسئولان بوده و ما نیز استقبال می‌کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ورزش آستارا افزود: استخری که از حدود ۲۳ سال پیش رها شده بود، نماینده آستارا تکمیل آن را با انگیزه پیگیری کرد و بر این اساس ما هم تلاش خود را مضاعف کردیم که در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

 

وی ادامه داد: در خصوص بحث استانداردسازی ورزشگاه وحدت امروز بازگشایی پاکت‌های مناقصه انجام شد که با توجه به نقص مدرک سه پیمانکار شرکت کننده، مناقصه تجدید شد که امید می‌رود به‌زودی با انتخاب پیمانکار مناسب سکوی ورزشگاه را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه افتتاح کنیم.

 

آرمان با بیان اینکه کارهای بسیار ارزشمندی در این مدت انجام شده است، گفت: بازسازی مکان‌های ورزشی از جمله سالن کشتی لوندویل یا سالن سیبلی که رها شده بود و استفاده نمی‌شد و امکانات دیگر در حوزه ورزش اگر پشتیبانی‌های نماینده و فرماندار آستارا و پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبارهای مورد نظر نبود، پروژه‌ها با این سرعت به بهره‌برداری نمی‌رسید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در تالش اضافه کرد: همه پیش‌تر شاهد شرایط ورزشگاه پوریای ولی تالش بودند که استاندارد نبود بر همین اساس نصب صندلی‌ها، جایگاه اختصاصی، رختکن و سایر موضوع‌ها در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: برای سالن چوبر هم که حدود ۲۰ سالی رها شده بود، همچنین سالن حویق، سالن لیسار و اسالم و سایر اماکن ورزشی که مشکل‌های فراوان و بحث‌های حقوقی و قضائی داشتند هم با کمک نماینده و فرماندار تالش این کارهای خوب و اقدامات ارزشمند انجام شد.

 

خبرنگار : سید حمید اکبرزاده

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.