تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 - 19:19
942 بازدید
کد خبر : 749

در دومین روز از هفته دولت؛

بهره برداری از نود پروژه بخش مرکزی تالش

بهره برداری از نود پروژه بخش مرکزی تالش
در دومین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، ۹۰ پروژه در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مریان خبر ، در دومین روز از هفته دولت (پنجشنبه، ۳ شهریور) با حضور مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان، دکتر حسن محمد یاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی، ۹۰ پروژه در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل ۶ پروژه عمرانی شهرداری تالش از جمله اجرای پروژه آسفالت خیابان کشاورز کوچه شاهین، اجرای پروژه جدول‌گذاری بلوار تالشان و خیابان شهید سردار سلیمانی، اجرای پروژه کانیو خیابان قدس، کوچه بن‌بست، اجرای موزائیک خیابان امام (ره) و بلوار تالشان و سطح شهر، اجرای کانال آبرو انتهای فرهنگیان ۲ کوچه بسیج، احداث کافی‌شاپ خیابان امام خمینی(ره)، ۳ پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پروژه روکش آسفالت تالش به روستای قروق(محدوده سید نیکی به روستای راهنمامحله) به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر، اجرای پروژه روکش آسفالت تالش- آق‌اولر (محدوده روستای کیشون‌بن به روستای ماشین‌خانه) فاز اول به طول ۲ کیلومتر، احداث دیوار ضامن محور روستایی تالش- آق‌اولر، ۲۴ پروژه برق‌ رسانی امور توزیع برق شهرستان احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط و پست هوایی جهت تامین برق روستا بدون برق وزنه‌سر ریک، نصب ترانس جهت تقویت شبکه و برق مشترکین، احداث کابل خود نگهدار جهت تقویت برق شهری و روستایی بخش مرکزی، ۳۴ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شامل احداث پل، آزادسازی معابر روستایی مطابق با طرح هادی، جدول‌گذاری و بهسازی معابر روستایی مطابق با طرح هادی، جدول‌گذاری و بهسازی معابر روستایی، اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و …، ۱۷ پروژه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، پروژه ارتباطات سیار و ارتقاء سایت شبکه مخابرات، اقامتگاه بوم‌گردی مریان، برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی روستای کوهکری و ۳ پروژه اشتغال‌زایی برای مددجویان بهزیستی بود.

برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه در مجموع بیش از ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

«کیا عاشوری» در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت همزمان در اقامتگاه بوم‌گردی مریان برگزار شد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمادی از عنصر خدمت بودند و خدمت در صفات و ذات وجودشان بود.

فرماندار تالش با بیان‌اینکه سرباز وطن هستم و از اینکه توفیق حاصل شده در خدمت مردم این دیار باشم، خدا را شاکرم، افزود: برای عمران و آبادانی تالش و برطرف کردن مشکلات این شهرستان تلاش خواهم کرد.

وی تالش را داری ظرفیت‌های بی‌بدیل دانست و تصریح‌کرد: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنیم و حمایت‌های لازم نیز انجام می‌شود.

مهندس عاشوری با اشاره به اینکه تالش دارای محرومیت‌ در بخش‌های مختلف است، گفت: برای برطرف کردن مشکلات نیازمند نگاه مسئولین کشوری و استانی هستیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش با بیان‌اینکه عزم و تلاش دولت در راستای عمران و آبادانی کشور و برطرف کردن مشکلات است، افزود: توجه به مناطق محروم در اولویت دولت است.

عاشوری با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است محرومیت‌های تالش برطرف شود، خاطرنشان‌کرد: ۲۲۴ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند که ۹۰ پروژه مربوط به بخش مرکزی تالش است، که امروز به بهره‌‎برداری رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.