تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 23:11
915 بازدید
کد خبر : 746

بهره برداری از 81 طرح خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر

بهره برداری از 81 طرح خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر
همزمان با اولین روز هفته دولت 81 طرح خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر حدود 57 میلیارد ریال با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش مریان خبر ، همزمان با اولین روز هفته دولت 81 طرح خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر حدود 57 میلیارد ریال با 115 فرصت شغلی به صورت متمرکز در روستای درواز بخش مرکزی با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

سید نادر صفوی میرمحله در آیین افتتاح این طرح ها ضمن تبریک هفته دولت با قدردانی از عملکرد  کمیته امداد در امر خدمات رسانی در حوزه های مختلف گفت: با در اختیار گذاشتن این طرح های اشتغالزایی برای خانوارهای جامعه  هدف، استقلال شغلی و اقتصادی پایدار فراهم می شود.

 

وی افزود: 81 طرح خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر حدود 57 میلیارد ریال با 115 فرصت شغلی به صورت متمرکز در روستای درواز بخش مرکزی مرود بهره برداری قرار گرفت که این طرح ها شامل کشاورزی، دامداری و خدماتی می باشند.

 

همچنین در ادامه دکتر رضادوست معاون اشتغال کمیته امداد گیلان و رئیس کمیته امداد رضوانشهر نیز گزارشی از اقدامات امداد در راستای اشتغال برای جامعه هدف  ارائه نمودند.

 

در این آیین حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، معاونین فرمانداری، فرمانده انتظامی، جانشین سپاه ناحیه، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.