تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 مرداد 1401 - 11:21
966 بازدید
کد خبر : 678

فرماندار تالش:

بهره برداری از 221 پروژه عمرانی در هفته دولت در تالش

بهره برداری از 221 پروژه عمرانی در هفته دولت در تالش
 ۲۲۱ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی عام المنفعه با اعتبار و سرمایه‌گذاری یک هزار و۳۸۰ میلیارد ریالی در این شهرستان در هفته دولت اجرا می گردد.

 

به گزارش مریان خبر ، کیا عاشوری فرماندار تالش با تاکید بر نگاه ویژه استاندار به تالش و پیگیری مشکلات شهرستان از اجرا و بهره برداری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هفته دولت در بخش‌های مختلف راه‌سازی ، آسفالت راه روستایی، تامین آب شرب، توسعه شبکه فاضلاب شهری ، تقویت زیرساخت‌های برق ، گازرسانی روستایی و بخش کشاورزی خبرداد.

وی هفته دولت را فرصتی برای انعکاس و ارائه گزارش از خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف دانست و ادامه داد: بعد از روی کار آمدن دولت مردمی در شهرستان تالش، بسیاری از پروژه های رها شده و نیمه تمام با مدیریت خوب استاندار مجددا به چرخه آمده و اجرایی شد که در هفته دولت امسال به همت همه مدیران دستگاه های اجرایی ، در شهرستان پروژه های پرسود به بهره برداری می رسد.

عاشوری افزود: باتوجه به گذشت یکسال ازعمرکاری دولت جهادی وانقلابی همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، عملکرددولت انقلابی را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار تالش در ادامه با اشاره به مدیریت خوب مسئولین شهرستان از امکانات و تجهیزات موجود کشاورزی گفت: تالش برای سال زراعی امسال ۱۰تا ۱۵درصد افزایش برداشت محصول داشته است

عاشوری در ادامه به حل مشکل کمبود آب در شهرستان با اجرای فاز اول چاه فلمن اشاره کرد و ادامه داد: فاز دوم این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال اجرا و بزودی وارد مدار شده تا مشکل آب شهرستان مرتفع گردد.

وی گفت : ائمه جمعه برای رفع کمبود آب در روستاها از باغداران بخواهند تا از اب شرب در آبیاری باغ های کیوی استفاده نکرده و معضل کمبود آب روستاها نیز برطرف شود.

فرماندار تالش ادامه داد: پروژه کمربندی تالش نیز تامین اعتبار شده و قرارگاه خاتم الانبیا عهده دار اجرای پروژه گردیده و بزودی کار خود را آغاز میکند.

وی از مدیریت حمل و نقل جاده ای خواست تا با جدیت روشنایی جاده اسالم به تالش را پیگیری کرده تا این معضل بزرگ در شهرستان حل شود.

عاشوری درادامه به پروژه آسفالت جاده اسالم به خلخال اشاره کرد و گفت: چهارصد میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده و پیمانکار انتخاب و کار نیز شروع شده است

فرماندار تالش از بخشداران خواست تا در افتتاح پروژه ها از خانواده معظم شهدا دعوت کرده و اصحاب رسانه نیز در انعکاس اخبار اجرا و بهره برداری پروژه عمرانی و عام المنفعه در هفته دولت کوشا بوده و روشنگری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.