تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 22:52
617 بازدید
کد خبر : 876

افتتاح شعبه صندوق امداد ولایت و بهره برداری از 14 طرح اشتغال در رضوانشهر

افتتاح شعبه صندوق امداد ولایت و بهره برداری از 14 طرح اشتغال در رضوانشهر
به مناسبت 14 اسفند؛ سالروز تأسیس کمیته امداد،  شعبه صندوق امداد ولایت با حضور مسئولین شهرستان رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش مریان خبر ، امروز چهارشنبه هفدهم اسفند همزمان با نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی (عج) به مناسبت 14 اسفند؛ سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره)،  شعبه صندوق امداد ولایت و همچنین 14 طرح اشتغال در حوزه کشاورزی با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، دکتر محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر جلالی پور قائم مقام کمیته امداد گیلان، مهندس بهمن یار مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان و دیگر مسئولین شهرستانی و جامعه هدف امداد در محل کمیته امداد امام (ره) رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این مراسم  ضمن قدردانی از زحمات کمیته امداد در خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه  توانمندسازی محرومین جامعه حرکت بزرگی است و این مأموریت مهم بر عهده کمیته امداد امام (ره) است، گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و قشرهای نیازمند کشور دارد، که اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد از سیاست های مهم دولت سیزدهم است.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: امروز همه نهادهای انقلابی و دولت یک آهنگ دارند و آن خدمتگزاری به مردم و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات کشور است.

 

همچنین دکتر حسن محمد یاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات رئیس و مجموعه کمیته امداد در حوزه اشتغال و دیگر حوزه ها، گفت: ثمرات نهادهای حمایتی در خدمات رسانی به محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه برای همه ملموس است.

 

وی افزود: در بودجه سال 1402 حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی 40 درصد افزایش پیش بینی شده است، این نشان میدهد که دولت سیزدهم و مجلس توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر جامعه دارد.

 

مهندس جلالی پور قائم مقام کمیته امداد گیلان در این مراسم با اشاره به اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف گفت: سال گذشته اعتباری که در حوزه اشغال به مجموعه امداد استان گیلان تخصیص داده شده بود  300 میلیارد تومان بود، اما امسال با پیگیری قوه مجریه و مقننه یک اتفاق مثبت رقم خورد، که یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار در قالب تبصره 16 و اعتبارات داخلی تخصیص داده شد که تا حال حاضر بیش از هزار و صد میلیارد تومان از این اعتبار برای اشتغال جذب شده است.

 

همچنین صفوی رئیس کمیته امداد رضوانشهر با قدردانی از حمایت های فرماندار، نماینده حوزه انتخابیه و مدیر کل کمیته امداد گیلان و خیرین رضوانشهر ، گزارشی از عمکرد یکساله این نهاد حمایتی در شهرستان ارائه نمود و گفت: در سال 1401 با افزایش 3 برابری اعتبارات در حوزه اشتغال، 467 طرح اشتغالزایی از جمله  ادوات کشاورزی، دامپروری، زنبورداری، خدمات، دامداری و… با فرصت شغلی 722 نفر برای جامعه هدف با اعتباری بالغ بر بیش از 40 میلیارد تومان صورت گرفته است.

 

در پایان از جمعی خیرین شهرستان رضوانشهر  تجلیل بعمل آمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.