تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 شهریور 1402 - 12:04
226 بازدید
کد خبر : 1266

ارسال ۳۰ هزار بطری آب معدنی به آستارا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان

ارسال ۳۰ هزار بطری آب معدنی به آستارا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمام امام(ره) گیلان با بیان اینکه ۳۰ هزار بطری آب معدنی از تهران به مناطق سیل زده آستارا ارسال شده است

به گزارش مریان خبر ؛ معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمام امام(ره) گیلان با بیان اینکه ۳۰ هزار بطری آب معدنی از تهران به مناطق سیل زده آستارا ارسال شده است، گفت: آمادگی طبخ و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان را داریم.

وی با بیان اینکه آمادگی طبخ و توزیع غذای گرم بین افراد سیل زده نیز وجود دارد، افزود: با رسیدن امکانات و مواد اولیه طی ساعات آینده به هر تعدادی که شهرستان نیاز داشته باشد داریم.

امیریان اضافه کرد: بنابر توافقی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انجام گرفت مقرر شد تا ساختمان دانشگاه آزاد آستارا به قرارگاه موقت برای این منظور تبدیل شود.

«امین شهری سا» رئیس امور آب و فاضلاب آستارا با اشاره به آخرین وضعیت آب آشامیدنی شهرستان اظهار کرد: آب آشامیدنی مورد نیاز ۷۰ درصد از جمعیت شهر و روستاهای اطراف آستارا از تصفیه خانه بهارستان تأمین می‌شود.

وی گفت: با توجه به شدت گرفتن بارش‌ها طی شبانه روز گذشته امکان تصفیه آب در این تصفیه خانه وجود ندارد و این وضعیت تا آرام نشدن شرایط از نظر جاری شدن سیلاب ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.