تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 - 14:06
1042 بازدید
کد خبر : 421

حال خوب فوتبال گیلان با یک مدیرکل فوتبالی 

حال خوب فوتبال گیلان با یک مدیرکل فوتبالی 
اگرچه گیلان در لیگ برتر فعلی فوتبال سهمی ندارد اما با نگاهی به جدول سایر لیگ‌ ها می‌بینیم که صدر جدول در اختیار تیم های گیلانی است.

 

به گزارش مریان خبر ، متاسفانه بعد از افول نسبی فوتبال گیلان در این چند سال اخیر که بیشتر به خاطر حواشی به وجود آمده در راس اداره کل ورزش بوده است، امروز می‌ بینیم جای خالی فوتبال گیلان در لیگ برتر با درخشش تیم های گیلانی در سایر لیگ‌ ها کاملاً پوشانده شده است.

 

وقتی می‌ بینیم تیم پرهوادار ملوان انزلی از ابتدای فصل تا امروز که ۲۹ هفته از لیگ دسته اول گذشته تنها یک هفته از صدر جدول دور بود، وقتی می‌بینیم تیم محبوب چوکا تالش اجازه نمی‌دهد تیم دیگری صدر جدول لیگ دسته دوم را تصاحب کند، وقتی می‌بینیم تیم جوان داماش گیلان صدر جدول مرحله دوم لیگ دسته سوم را در تسخیر خود دارد، بر خود غره می‌شویم؛ حیف که چالش‌ های گذشته نگذاشته صدر جدول لیگ برتر را هم در اختیار داشته باشیم، چیزی که یقینا لیاقت آن در فوتبال گیلان و هواداران پرشورش وجود دارد، هوادارانی که وقتی فهمیدند بحث محدودیت حضورشان در ورزشگاه ها حل شده است، خیلی زود سن سیروس و قلعه عقاب ها و سردار جنگل را مملو از حضور خود کرده‌اند .

 

اما نکته مهم دیگر حضور یک مدیرکل فوتبالی در ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است؛ #جهانبخش_آرمان که از داوران بین المللی فوتبال کشورمان است، در کنار پرداختن به مصائب و مسائل سایر رشته های ورزشی، فوتبال را فراموش نکرده و با حضور مستمر بر سر تمرینات و بازی های تیم های فوتبال استان و همچنین توجه ویژه به برطرف کردن مشکلات ساختاری ورزشگاه های گیلان، از آستارا گرفته تا رودسر و رودبار، نشان داد نگاهی متفاوت به این رشته ورزشی پرمخاطب در دنیا دارد .

 

نکته مهمی که پیشتر مسعود رهنما به دلیل کاراته ای بودن از آن مبرا بود و مریم بخشی نیز قادر به انجام برخی از آن اقدامات نبود، اما امروز این توجه به خوبی انجام می‌ شود و حاصل آن را در صدر جدول لیگ های فوتبال کشور مشاهده می کنیم.

 

گفتنی است در کنار تیم های یاد شده تیم های شهرداری آستارا در لیگ یک، سپیدرود رشت در لیگ دو، مقاومت آستارا، پانیک تالش و اتحاد فومن در لیگ سه نیز نتایج خوبی به دست آوردند و حداقلش این است که در خطر سقوط نیستند.

خبرنگار : سید محسن نیکخواه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.