تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 23:11
336 بازدید
کد خبر : 1170

افتتاح ۵۰ طرح هفته دولت در اسالم تالش

افتتاح ۵۰ طرح هفته دولت در اسالم تالش
همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری تالش 50 طرح با اعتبار 87 میلیارد و 862 میلیون تومان در بخش اسالم به بهره برداری رسید.

به گزارش مریان خبر ؛ در سومین روز هفته دولت مراسم افتتاح تجمیعی طرح‌های عمرانی، اشتغالزایی و …. شنبه چهارم شهریور در طرح ساحلی آلالان بخش اسالم برگزار شد.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان شعار بهره وری و رشد تولید گفت: طی مراسم سومین روز هفته دولت ۵۰ طرح دهیاری‌های و شهرداری اسالم، جهاد کشاورزی، شیلات، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مخابرات، توزیع برق، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب و فاضلاب، بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، اداره صمت و صندوق کارآفرینی امید با اعتبار ۸۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرامرز مرجانی در این مراسم با بیان توانمندی دولت برای خدمات رسانی به مردم تصریح کرد: دو واحد اشتغالزایی تولید پالت چوبی و ماهیان سردابی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، چهار طرح مخابراتی ایرانسل با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، سه طرح تثبیت و روکش آسفالت محور اسالم به خلخال و آسفالت راه دو روستای بخش اسالم با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، ۱۱ طرح شهرداری اسالم با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان، ۱۷ طرح دهیاری‌های بخش اسالم با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، خط انتقال آب آشامیدنی شهر اسالم با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، نه طرح توزیع شبکه برق با اعتبار چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، بازسازی بند انحرافی آب کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در این روز به طور رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید‌.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را رضایتمندی مردم از خدمات دولت و توسعه منطقه بیان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.