تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 شهریور 1402 - 15:06
339 بازدید
کد خبر : 1268

استاندار گیلان:

احداث پل سیبلی ظرف مدت ۳ ماه آینده

احداث پل سیبلی ظرف مدت ۳ ماه آینده
استاندار گیلان در بازدید از وضعیت مناطق سیل زده شهرستان آستارا با بیان اینکه برای احداث پل سیبلی پیمانکار تعیین شده است، گفت: طی قول پیمانکار پل آستارا به تالش ظرف حداکثر ۳ ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش مریان خبر ؛  اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح سه شنبه در بازدید از مناطق سیل زده آستارا و در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها طی شبانه روز گذشته ۲۷۵ میلی متر تاکنون در آستارا ثبت شده که در چند دهه گذشته بی نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها بیشتر در بخش لوندویل آستارا بوده که سبب تخریب یک دهنه پل اصلی راه آستارا به تالش بوده است، افزود: برای ساخت این پل پیمانکار تعیین شده و قول دادند ظرف مدت ۳ ماه انجام شود.

عباسی به مشکلات تصفیه آب شرب شهر آستارا و بخش لوندویل اشاره کرد و ادامه داد: همه کارکنان فنی آبفای برای رفع این مشکل پای کار آمدند و محله به محله آب وصل شده و در بخش لوندویل نیز تا زمان حل مشکل طی شبانه روز آینده با تانکر آبرسانی می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه تا ظهر امروز مشکلات آبرسانی در شهر آستارا برطرف می‌شود، اضافه کرد: آبگرفتگی تقریباً فروکش کرده و فقط در بخشی از محلات بوده که در حال کنترل هستیم.

عباسی در خصوص مشکلات برق رسانی و آسیب در این حوزه گفت: کارکنان امور توزیع برق نیز جهت برطرف کردن قطعی‌ها و مشکلات در این حوزه نیز پای کار هستند.

وی تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط از روز گذشته و تا پایان بحران در آستارا حضور دارند و همه کارهایی که ناشی از سیل بوده رسیدگی کرده و همچنان نیز ادامه دارد.

استاندار گیلان اضافه کرد: خسارات ناشی از سیل به منازل، مغازه‌ها و ابنیه ها وارد شده نیز ارزیابی و بررسی می‌شود و در جلسه شورای اداری اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.