تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 22:28
311 بازدید
کد خبر : 1398

شهردار تالش معارفه شد

شهردار تالش معارفه شد
با حضور فرماندار تالش و مدیرکل امور شهری استانداری گیلان داوود قوی پنجه به عنوان شهردار جدید تالش معارفه شد

به گزارش مریان خبر ؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر تالش با حضور ایرج موذن فرماندار تالش و محمود قاسمی مدیر کل امور شهری استانداری گیلان و مسئولین شهرستان و احاد و اقشار مختلف مردم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

محمود قاسمی در آیین معارفه بیان کرد: امروز کلید شهر را به شما تحویل می‌دهیم و امیدوارم عامل توسعه همه جانبه و انسجام و خدمات شایسته در شهر شوید.

داوود قوی پنجه در این مراسم رگه های تالشی خود را به نمایش گذاشت و بیشتر سخنانش را به زبان مادری بیان کرد که در نوع خود جالب بود.

وی در این مراسم گفت: خود را فرزند تالش می‌دانم و تلاش می‌کنم تجربیات خود را در مسؤولیت جدید بکار ببندم.

پس از کشمکش‌های فراوان ششم تیرماه امسال، با چهار رأی اعضای شورای اسلامی شهر تالش، «داوود قوی‌پنجه» به عنوان شهردار این شهر انتخاب و امروز با حکم اسدالله عباسی استاندار گیلان به سمت شهردار تالش منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«در اجرای تبصره سه ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵.۰۳.۱ با اصلاحات بعدی بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تالش به سمت شهردار تالش منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعطای فرهنگ شهرنشینی و سازماندهی جامعه شهری موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم.»

 

در این مراسم از زحمات رامین نجاتی و اسحاق قربانی که مسئولیت سرپرستی شهرداری تالش را داشتند تجلیل و قدردانی شد.

 

خبرنگار : افشین انگشافی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.