تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 مرداد 1401 - 23:46
887 بازدید
کد خبر : 633

فرماندار تالش :

طرح آبرسانی در ۱۵۶ روستای تالش اجرا می شود

طرح آبرسانی در ۱۵۶ روستای تالش اجرا می شود
مهندس عاشوری از اجرای طرح آبرسانی و برطرف کردن مشکلات آب شرب در ۱۵۶روستای شهرستان تالش توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

به گزارش مریان خبر ،  کیا عاشوری فرماندار تالش در جلسه کمیته تامین آب شرب این شهرستان که با موضوع بررسی روند کار قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در آبرسانی به روستاها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: آب شرب شهرستان تالش باید ساماندهی شده و مشکلات در این حوزه برطرف شود.

فرماندار تالش با بیان‌اینکه در بحث پروژه‌ها، اولویت با آب شرب است چرا که آب یکی از نیازهای اساسی مردم می‌باشد، افزود: بخشداران برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات آب شرب، کمیته‌های فرعی تشکیل دهند.

وی تصریح‌کرد: در همین راستا بخشداران نسبت به ارائه مشکلات، تهیه زمین و رفع معارض در جهت اجرای پروژه‌ها همکاری لازم را با مجموعه آبفا و قرارگاه محرومیت‌زدایی داشته باشند.

مهندس عاشوری با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب تالش پروژه‌هایی را با کد پروژه و ردیف اعتباری تعیین شده در چهار بخش این شهرستان شامل نواحی با تعیین پیمانکار در حال اجرا دارد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز ۱۵۶ روستا از روستاهای نواحی چهار بخش تالش را در برنامه اجرایی خود در بحث لوله‌گذاری‌ ، احداث مخزن، حفر چاه و … دارد.

فرماندار تالش تاکید کرد این مجموعه‌ها در راستای کمک و همکاری با همدیگر نسبت به اجرای سریع‌تر پروژه‌ها اقدام کنند تا مشکلات مردم در رابطه با آب برطرف شود.

خبرنگار : سید محسن نیکخواه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.