تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 12:25
51 بازدید
کد خبر : 1598

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو در تالش

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو در تالش
رئیس هیات کونگ فو شهرستان تالش از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری انجمن کونگ فو کمپوی با حضور ۱۵ استان و ۲۵۰ شرکت کننده، به میزبانی شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش مریان خبر ؛ زهره کاظمی ریاست هیات کونگ فو شهرستان تالش اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری انجمن کونگ فو کمپوی با حضور ۱۵ استان و ۲۵۰ شرکت کننده، به میزبانی شهرستان تالش برگزار شد.

این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و در روزهای هشتم و نهم شهریورماه ۱۴۰۳ در سالن شهید زمانیان تالش برگزار گردید که از نفرات و استان‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های البرز، خوزستان و گیلان حائز مقام های اول تا سوم شدند و‌ در رده سنی نوجوانان نیز تیم های البرز، گیلان و‌ خراسان جنوبی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

زهره کاظمی ادامه داد: در نتایج نهایی تیمی هم استان‌های البرز، گیلان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم شهرستان زنجان اهداء گردید.

ریاست هیات کونگ فو شهرستان تالش در پایان از حضور دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، بابک بهاری رئیس هیات کونگ فووهنرهای رزمی استان، مهندس نظیری رئیس اداره ورزش و جوانان تالش و آقای سعید قسمت پور معاون امور سیاسی فرمانداری تالش تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.