تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 شهریور 1403 - 20:09
35 بازدید
کد خبر : 1579

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت

سالن سینمای کانون پرورش فکری تالش به بهره‌برداری رسید

سالن سینمای کانون پرورش فکری تالش به بهره‌برداری رسید
در آیینی به مناسبت هفته، سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مریان خبر ؛ سید جلیل میرعظیمی در حاشیه افتتاح سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش، ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های مسئولان دوره‌های مختلف، به تشریح روند آماده‌سازی سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرستان تالش پرداخت و اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۱۳۸۸ آغاز ‌شد و با اختصاص بودجه قریب به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین، از فرصت‌های پیش روی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با راه‌اندازی سالن سینمای کانون تالش سخن گفت و افزود: این طرح با مساحت ۲۵۰ مترمربع، ۱۱۴ صندلی و امکانات مناسب دیداری و شنیداری، بستری برای برگزاری ویژه‌برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری استانی و شهرستانی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مناسب‌سازی این فضای فرهنگی برای افراد با نیازهای ویژه را نیز در دستور کار دانست و تصریح کرد: آیین بهره‌برداری از این طرح عمرانی لحظه‌ای شادی‌آفرین برای کانونی‌ها و زمینه‌ساز کاشت غنچه‌های لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان است.

میرعظیمی ادامه داد: تمام تلاش دست‌اندرکاران کانون پرورش فکری معطوف به نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.

وی راه‌اندازی سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرستان تالش را بستری برای تبدیل این کانون به قطب فرهنگی – هنری دانست و اضافه کرد: تلاش تمامی دست‌اندرکاران گشایش این سالن در ذهن و خاطره همگان، به‌ویژه آینده‌داران ایران اسلامی به‌یادگار خواهد ماند.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش نیز، از رسالت‌های مسئولان برای گزارش‌دهی به مردم، به‌ویژه هفته نکوداشت دولتمردان گفت و عنوان کرد: خداوند را شاکریم که در این موقعیت زمانی و مکانی شاهد افتتاح یک طرح عمرانی باشیم که زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها و رشد فکری نسل کودک و نوجوان خواهد ‌بود.

وی از حمایت مسئولان و اختصاص منابع مالی مناسب طی سال جاری برای افزایش امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش خبر داد و اظهار ‌کرد: شکوفایی کانون، مایه خوشحالی مردمان تالش است و تلاش می‌کنیم در حد توان برای بالندگی فرزندانمان گام‌ برداریم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.