تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 10:55
148 بازدید
کد خبر : 1507

فرمانده انتظامی تالش:

قاتل ۲۳ ساله در تالش پس از ارتکاب قتل خودکشی کرد

قاتل ۲۳ ساله در تالش پس از ارتکاب قتل خودکشی کرد
فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۲۳ ساله دقایقی پس از ارتکاب قتل خودکشی کرد.

به گزارش مریان خبر ؛ محمد رستمی امشب سه شنبه بیست و دوم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو و با وارد کردن یک ضربه به گردن مقتول مرتکب قتل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش خاطرنشان کرد: قاتل ۲۳ ساله بلافاصله پس از ارتکاب به قتل با یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای از صحنه جرم متواری شده بود و پس از ارتکاب قتل در منزل شخصی‌اش در یکی مناطق ییلاقی شهرستان تالش به زندگی خود پایان داد.

رستمی با بیان اینکه برابر بررسی‌های اولیه علت قتل اختلافات خانوادگی بوده است از مردم خواست اخبار خود را از رسانه‌های رسمی و موثق دنبال کنند.

وی گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

 

خبرنگار : افشین انگشافی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.