تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 23:22
608 بازدید
کد خبر : 948

گل چوکا در اکباتان پرپر شد!

گل چوکا در اکباتان پرپر شد!
دیدار حساس سایپا و چوکای تالش در پایان نود دقیقه جنجالی و پرحاشیه به تساوی بدون گل ختم شد.

به گزارش مریان خبر ؛ مصاف شاگردان حسینی‌نسب در مقابل جهانگیر عسگری با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول بود؛ جایی که نارنجی‌پوشان تهرانی برای عقب نماندن از قافله مدعیان به دنبال امتیازات کامل مسابقه بودند و در سوی دیگر هم تالشی‌ها که در قعر جدول حضور دارند، امیدوار بودند با کسب سه امتیاز تا حدودی فاصله خودشان را با تیم‌های بالاتر کمتر کنند.

دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند، اما حساسیت بازی اجازه نداد بازیکنان دو تیم دقت کافی برای باز کردن دروازه حریف را تا دقیقه ۸۰ داشته باشند.

در دقیقه ۸۰ اما گلی که چوکایی‌ها به ثمر رساندند سبب شد تا جنجالی ۱۱ دقیقه‌ای در بازی آغاز شود و تمام اعضای دو تیم در زمین و روی سکوها با هم درگیر شدند تا داور مسابقه پس از مدت زمان قابل توجهی قادر به از سر گرفتن مسابقه بشود. در این صحنه تیم میهمان موفق به باز کردن دروازه سایپا شد، اما داور چهارم با تصمیمی عجیب گل را به دلیل خطا مردود کرد.

بلاخره با وجود اینکه چوکایی‌ها قصد ترک زمین را به دلیل قضاوت داور چهارم داشتند، بازی آغاز شد و در شرایطی که جو ملتهبی در ورزشگاه دستگردی اکباتان ایجاد شده بود، بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

این تساوی البته نه خیلی به کار سایپایی‌ها می‌آید که رفته رفته در حال جدا شدن از قافله مدعیان هستند و با ۴۳ امتیاز در رتبه سوم ماندند و نه به کار تالشی‌ها آمد که ۱۸ امتیازی شدند و همچنان قعرنشین جدول مسابقات.

 

خبرنگار : سید محسن نیکخواه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.