تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 21:44
220 بازدید
کد خبر : 1246

فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

تیراندازی مأموران و زخمی‌شدن راننده در تالش

تیراندازی مأموران و زخمی‌شدن راننده در تالش
فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره تیراندازی و زخمی‌شدن یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: راننده ۲۰ساله خودرو بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

به گزارش مریان خبر ؛ محمد رستمی فرمانده انتظامی تالش شامگاه یکشنبه در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان تالش اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تالش در راستای تأمین نظم و امنیت و حین کنترل خودروهای عبوری به یک‌ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده با بی‌توجهی به دستور توقف پلیس به سمت مخالف حرکت و پس از برخورد با خودروهای عبوری با خودرو به سمت مأموران حمله‌ور شد، افزود: مأموران انتظامی به‌ناچار با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و پس از صدور هشدارهای لازم به سمت این خودرو تیراندازی کرده و این خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مقداری مواد مخدر از نوع شیره تریاک، یک عدد باطوم و ۲ تیغه چاقو و یک قوطی اسپری دفاع شخصی غیرمجاز کشف شد، تصریح کرد: راننده ۲۰ساله خودرو بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رستمی با بیان اینکه حال عمومی این فرد مساعد گزارش شده است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.