تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 21:32
614 بازدید
کد خبر : 1087

شکست رسانه ای نماینده عالی دولت در گیلان ؛

عزیز عاقبتی

چرا استاندار گیلان از رویارویی با خبرنگاران می ترسد؟

چرا استاندار گیلان از رویارویی با خبرنگاران می ترسد؟
اینکه استاندار گیلان در طول یک سال گذشته جسارت و فرصت نشست و گفت و گو با خبرنگاران و رسانه های استان را نداشته است،چیزی جز ورشکستی دولت در حوزه رسانه ای این استان نیست

به گزارش مریان خبر ؛  امروز 21 مرداد ماه است و با وجود برگزاری جلساتی بین هیات مدیره خانه مطبوعات استان و استاندار گیلان، هنوز خبری از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیست.

هر چند بخش تجلیل این مراسم برای جامعه رسانه ای اهمیتی ندارد،اما چنین محافلی می تواند فرصت  مناسبی باشد تا خبرنگاران در حضور مسوولین ارشد گیلان آنچه در استان می‌گذرد را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

بنظر می رسد به همین دلیل است که شاهد سردرگمی و سکوت مسوولین استان در زمینه برگزاری این همایش هستیم، بلاتکلیفی مسوولین استان در برگزاری یا عدم برگزاری این مراسم از دستان خالی اسدالله عباسی و ترس او از مطالبه گری اصحاب رسانه استان حکایت دارد.

شاید حاشیه های اخیر مدیر کل سابق ارشاد گیلان نیز بهانه خوبی باشد ، تا استاندار گیلان و اداره کل ارشاد تمایلی به برگزاری این همایش نشان ندهند،اما کیست که نداند اسدالله عباسی همچون یک سال گذشته از پاسخگویی به سوالات رسانه ها و مواجه با مطالبه گری خبرنگاران استان فراری می باشد.

در حالی که دوست و دشمن از ضعف رسانه ای دولت در حوزه رسانه می گویند و رهبر انقلاب توجه به فریضه “جهاد تبیین ” را امری فوری و ضروری می داند ، استاندار و مسوولین گیلانی چرا از خبرنگاران دوری می کنند و نسبت به حوزه مهم رسانه و فضای مجازی بی توجه هستند؟

اینکه نماینده عالی دولت در طول یک سال گذشته جسارت و فرصت نشست و گفت و گو با خبرنگاران و رسانه های استان را نداشته است،چیزی جز ورشکستی دولت در حوزه رسانه ای این استان نیست .

نمی دانم نمایندگان مجلس و سید کاظم دلخوش رئیس وقت مجمع نمایندگان گیلان که در نشست خبری سال گذشته برای اسدالله عباسی کت در می آورد و سنگ او را بر سینه می زند ،امروز چه پاسخی برای مردم حوزه انتخابیه خود دارند و چرا در برابر ناکارآمدی و ضعف استاندار گیلان سکوت کرده اند؟

انتظار می رود استاندار گیلان با شجاعت در مقابل خبرنگاران حاضر شده و ضمن عذرخواهی از عملکرد ضعیف خود ، یک بار هم که شده گوش به انتقادات و پیشنهادات و مشاوره های اصحاب رسانه استان بدهد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.