تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 17:30
403 بازدید
کد خبر : 1103

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

تجلیل از مدیران مسئول پایگاه های خبری و فعالین رسانه ای تالش

تجلیل از مدیران مسئول پایگاه های خبری و فعالین رسانه ای تالش
با حضور سرپرست فرمانداری تالش مدیران مسئول پایگاه های خبری ، خبرنگاران ، فعالین رسانه ای و توزیع نشریه شهرستان تالش به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شدند.

 

به گزارش مریان خبر ؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران سطح شهرستان تالش با حضور سرپرست فرمانداری تالش، فرمانده سپاه ، معاونین فرماندار ، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش برگزار شد .

 

فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش  در مراسم تجلیل از خبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی تالش  با گرامیداشت یادو خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: شهید صارمی با وجود خطرات در افغانستان ایستاد و به وظیفه خطیر خبررسانی خود عمل كرد.

سرپرست فرمانداری تالش  ادامه داد: تمام نظام های حاکمیتی براساس  ایدئولوژی  بوده و در ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران صاحبان قلم و قدرت برای حفظ امنیت و انسجام ملی با سلایق متفاوت در چهارچوب نظام  اظهار نظر نموده وبه تبیین آن  پرداخته اند.

وی صداقت، امانتداری، شجاعت، تیزبینی، قدرت تحلیل درست مسایل ورویدادهای جامعه وانعكاس به موقع آنها را از ویژگیهای بارز یك خبرنگار عنوان کرده و افزود: خبرنگاران وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند به گونه ای كه پیشرفت  درحوزه های مختلف در شهرستان   را می توان نتیجه تلاش و همت آنان دانست .

فرامرز مرجانی گفت:  مسوولین می باید در مواجهه با مطالب ارائه شده از سوی خبرنگاران ظرفیت نقدپذیری خود را بالا برده و با درك صحیح از اطلاعات ارائه شده، در جهت رفع مشكلات اقدام كنند كه البته در بیان مطالب ارائه شده بایستی حرمت افراد نیز حفظ شود.

فرماندار تالش  هفته دولت را هفته نظام  دانست و در ادامه  افزود: از  پروژه های عمرانی روبه اتمام  شهرستان تالش   پروژه  های کیشون  بن که تا هفته اینده کامل می شود ،جاده اسالم به خلخال ۸کیلومتر آن تکمیل شده و باقی آن با پیمانکار جدید انجام خواهدداد،گازرسانی به مناطق ییلاقی ، حوزه امور عشایری و عمران روستایی، خدمات شهری، حوزه سلامت  از خدمات نظام  برای جلب رضایتمندی مردم بوده است.

مرجانی رضایت مندی مردم را وابسته به خدمات صحیح رسانه‌ها دانست و گفت: انتخابات سال ۱۴۰۲ مهمترین اتفاق سال است و در تلاش هستیم بستر مناسبی برای این اتفاق حاصل شود و رسانه‌ها با مدیریت فضای مجازی نقش مهمی در ارتقای سطح مشارکت و حضور را دارند.

فرماندار تالش افزود : میزان مشارکت مردم در ازای رضایتمندی است و  اصحاب رسانه شهرستان در انتخابات باید اصل بی طرفی نسبت به کاندیداها را رعایت کنند.

در ادامه مراسم تنی چند از خبرنگاران شهرستان تالش  به ارایه  نقطه نظرات و انتقادات خود در خصوص مشکلات شهرستان پرداختند.

 

در پایان این مراسم نیز  از سی خبرنگار و اصحاب رسانه شهرستان تالش  با لوح تقدیر تجلیل بعمل امد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.