تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 17:43
307 بازدید
کد خبر : 1257

خسارت شدید سیل در روستاهای بخش حویق تالش

خسارت شدید سیل در روستاهای بخش حویق تالش
بارش شدید باران منجر به طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در بخش شمالی شهرستان تالش در نزدیکی شهرستان آستارا شد

 

 

به گزارش مریان خبر ؛ بارش سیل آسای باران در شهرستان آستارا و بخش حویق تالش موجب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر، منازل، باغات روستاها در بخش حویق به خصوص روستاهای ویزنه، لمیر و پلاسی و… شده است.

سیل موجب تلف شدن صدها قطعه مرغ و ماکیان زیادی شده است. همچنين سیل موجب از بین رفتن کاه و کلش،شلتوک، سبوس، برنج، تخم نشا و در یک کلمه زحمت یک ساله کشاورزان شده و خسارت سنگین کشاورزان زحمت کش که از یک طرف با بی تدبیری ها دولت با پایین آمدن قیمت برنج موجب ضرر شده بودند الان محصولات خود را از دست داده اند.

چندین هکتار از باغات کیوی و خسارت شدید دیده و ده ها عدد پمپ آب برق و موتور چاه های کشاورزی دچار خسارت و خرابی شده اند.

خسارت به حصار بلوک سیمانی در معابر، تخریب دیواره های کناری مسیل رودخانه، خسارت به شبکه توزیع آب، خسارت به چندین اتومبیل، گوشه ای از خسارت وارده به روستاهای بخش حویق مخصوصا دهستان ویزنه می باشد.

امیدواریم دولت مردمی جناب رئیسی و مجلس انقلابی هر چه زودتر دست به کار شده تا بتوانندمشکلات و خسارت این عزیزان روستایی را برطرف کنند.

از جناب دکتر محمد یاری نماینده محترم تالش هم درخواست می شود در روستای پلاسی تالش حاضر شود و هم مشکلات مردم را نزدیک مشاهده کند و هم این روستا را بشناسد تا در مصاحبه های بعدی دچار اشتباه لفظی نشود‌ و پلاسی را جز آستارا حساب نکند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.