تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 19:52
390 بازدید
کد خبر : 1341

دیدار فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با امام جمعه اهل تسنن تالش

دیدار فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با امام جمعه اهل تسنن تالش
همزمان با هفته وحدت، امیر دریادار دوم سعادت، فرمانده ارشد آجا در استان گیلان و غرب مازندران در مسجد محمدیه شهرستان تالش با امام جمعه اهل تسنن این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش مریان خبر ، همزمان با هفته وحدت، امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ارشد آجا در استان گیلان و غرب مازندران به همراه حجت الاسلام والمسلمین مرادی، مدیر عقیدتی سیاسی منطقه در مسجد محمدیه شهرستان تالش با امام جمعه اهل سنت تالش دیدار کرد.

در این دیدار امیر سعادت تاکید کرد: امروز تعداد زیادی از کارکنان اعم از پایور و وظیفه اهل تسنن می باشند که همگی در کنار هم و یکدل با سایر کارکنان مشغول پاسداست از مرزهای دریایی هستند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش افزود: با تلاش و زحمات امامان جمعه، علما، مدیران دلسوز و مردم انقلابی شیعه و اهل سنت، وحدت واقعی در نقاط مختلف شهرستان وجود دارد و در سایه امنیت پایدار و وحدت است که سایر فعالیت ها به خوبی انجام می گیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خانی پور، امام جمعه اهل تسنن شهرستان تالش نیز گفت: مودت، دوستی و وحدت شیعه و سنی در یگان های نیروهای مسلح مایه دلگرمی ملت است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت بین مذاهب خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم و مسئولان با حفظ وحدت در مسیر ولایت حرکت کنند، موفقیت های بسیاری به دست خواهد آمد و به این ترتیب فتنه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد./ روابط عمومی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.