تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 18:22
37 بازدید
کد خبر : 1545

اجرای برنامه جلوه عاشقی در هشت شهرستان گیلان

اجرای برنامه جلوه عاشقی در هشت شهرستان گیلان
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری برنامه جلوه‌های عاشقی در گیلان گفت: در آستانه دومین کنگره هشت هزار شهید استان، برنامه‌ جلوه‌های عاشقی به‌صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

به گزارش مریان خبر ؛ سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در جلسه ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه جلوه‌های عاشقی در گیلان اظهار کرد: در آستانه دومین کنگره هشت هزار شهید استان، برنامه‌ جلوه‌های عاشقی به‌صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم‌ توجه به استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان گفت: برنامه‌ جلوه‌های عاشقی در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به زمان آغاز و پایان برنامه جلوه‌های عاشقی در استان افزود: این برنامه از ۹ شهریور ماه در آستارا آغاز و در 22 آبان در لاهیجان به اتمام می‌رسد.

منشوری انتخاب بهترین مکان موجود در شهرستان را برای اجرای برنامه را یکی از خصوصیات برنامه جلوه‌های عاشقی عنوان کرد و گفت: بهترین سناریو شهرستانی از سوی هنرمندان و اعضای ستاد انتخاب شده است.

وی با تأکید بر ریشه‌دار بودن برنامه جلوه عاشقی در گیلان تصریح کرد: قبل از انقلاب، در انقلاب، مدافعان حرم به‌صورت نظم خاصی ادامه خواهد داشت که پیوند هنرمندانه بین مخاطب اجرا و سیر تکامل تاریخی را بازگو می‌کند. با بیان اینکه در برنامه جلوه عاشقی به حوزه عملی جهاد تبیین به روش هنری بسیار توجه می‌شود، افزود: استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی، انقلابی و استفاده از هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی مورد تأکید است.

لازم به ذکر است برنامه جلوه‌های عاشقی در تالش با نام رزمايش میدانی جلوه‌های عاشقی شبهای پرستاره تالش از هفتم تا یازدهم آبان در مجتمع رفاهی یاس تکی تازه‌آباد برگزار خواهد شد.

این جلسه با حضور خبرنگاران استانی در سپاه قدس و خبرنگاران شهرستان ها در اتاق فرماندهی سپاه های نواحی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.