تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 11:52
1605 بازدید
کد خبر : 602

نماینده تالش مطرح کرد:

محدودیت صادرات کیوی باید برداشته شود

محدودیت صادرات کیوی باید برداشته شود
نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع محدودیت صادرات کیوی تاکید کرد

به گزارش مریان خبر ، حسن محمدیاری در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزرای جهاد کشاورزی، صمت و سرپرست وزارت کار گفت: حمایت از کشاورزان در موضوع برنج و کیوی متاسفانه در مرحله میانی برخی وزارتخانه ها مانده و مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت صادرات کیوی ادامه داد: محدودیت صادرات کیوی باید برداشته شود تا کمتر شاهد درد و رنج مردم در این زمینه باشیم.

وی مطرح کرد: منطقه ما به لحاظ اینکه مستعد کشت توتون است باید مورد توجه شرکت دخانیات قرار گیرد و دخانیات اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشد تا این صنعت رونق بگیرد.

محمدیاری با بیان اینکه حقوق حقه مردم را نمی شود نادیده گرفت، تاکید کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته تفاهم نامه هایی بین دوایر صورت گرفته برای اینکه بتواند جلگه نشینان و ساکنان مناطق ییلاقی که طرح هادی برایشان اجرا نمی شود، طبق برنامه های ششم توسعه باید خدمات بدهند، متاسفانه اخیراً از طریق دوایر نظارتی و مراجع نظارتی مطلع شدیم کنتورهایی که به مردم واگذار شده می خواهند پس بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در وضعیت اقتصادی که مردم دچار گرفتاری هستند، مناطق شمالی و جنگل ها که استعداد دارند به مردم خدمت کنند، تبدیل به یک تهدید برای مردم شده اند، نباید به مردم اینقدر سخت گرفته شود.

حسن محمدیاری در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: آقای وزیر؛ برای یک بار هم که شده جلوی کاغذبازی و بروکراسی را بگیرید. تکلیف سد شفارود علی رغم دستورهای شما هنوز مشخص نیست و اوامر شما اجرایی نشده است. آقای وزیر؛ اقتدار خود را نشان دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.